Август е Септември


Здравейте!
Август се превърна в Септември, лятото полека лека си събира багажа и заминава, а есента пристига с пълна скорост при нас.

Днес реших да публикувам нов пост за изминалото лято, което ще остане в сърцето ми завинаги, защото преживяните емоциите и приключенията бяха незаменими. Благодаря на най- близките ми хора, които бяха част от една "гореща приказка".

А вие, как прекарахте своето лято?

Определям се като истински фен на дългите и горещи дни, прекарани на някое приятно местенце с приятна компания. Ех, от какво повече се нуждаем?

Това лято за мен имаше от всичко по малко, или по много...

Започнах почивката си в планината с моето семейство - свеж въздух, невероятни гледки, приятни разходки, слънчеви дни и към всичко това - прибавете басейн - райско място. Всеки от нас се чувства отпочинал, щастлив и най - вече доволен от преживяното, а имаше от всичко.
Препоръчвам тази "комбинация" на всеки от вас, защото съм сигурна, че ще успеете да се насладите изцяло на всеки един ден прекаран там.
Рибарица, Тетевенско
За да се почувства напълно планинската обстановка, трябва и лагерен огън, нали? Накъде без него? Всичко се променя, когато седнете около него и си говорите, пеете или мечтаете.


Красотата на природата не може да се сравни с нищо друго. Кратка почивка сред гората, която успява да те накара да се влюбиш в нея.

Време е за малко работа, или за прекалено много работа, за да е заслужено и дълго очакваното - Море! 6 дни, изпълнени с летен (и силен поморийски) бриз, огромно количество слънце, невероятно високи вълни, романтични или парти вечери, екстремни преживявания, но най- вече са моментите, които ме оставиха без думи! 

Снимката ме изпраща отново на дивия плаж, на градския плаж с Царевицата и Сладолед - виолетка, във водата сред големите вълни и водораслите, на пясъка под парещото слънце или по- скоро под чадъра (но отново изгоряла). Замечтах се отново, като се сетя за всеки един вълшебен миг, прекаран на морето. Вие не искате ли отново да е Лято или поне време за последното море, преди края на сезона?

Когато слънцето докосна безкрайната шир, необятното море и се сля в едно с хоризонта - уникално! Всяка минута е вечност, наблюдавайки тези морски залези! Вие какво мислите?
Това е история от почивката ми в Поморие, незабравимата ми почивка там! Заслужава си.

Няма как да пропусна и историческия град Несебър - отново останах омагьосана от това място, което посетих за първи път. Въпреки тълпите туристи, пренаселените тесни улички и лудницата, градът има силата да те зареди и те върне назад във времето, в историята.
Пиша тази статия, докато съм вече сравнително дебело облечена и сгушена с чаша чай - очаквайки Есента и по- скоро Зимата да дойде съвсем скоро.

Лятото не стига, определено....
Последната ми уникална екскурзия по време на топлите дни, за която ще ви разкажа, беше до историческия град Перперикон, Кърджали. Магията на древните траки ни завладя на това свещено място, защото там се усеща както свободата, така и сигурността благодарение на великата Родопа планина. 

Вече сме готови да потеглим и да научим повече за живота на древните. Гледките - божествени, историята - завладяваща и омагьосваща, защото те отвлича и те пренася в минали времена. Заслужава си припека на слънце, дългите километри и ранното ставане! 

Разбира се, като всяка една принцеса аз се възкачих на трона! 

Прохладните сутрини започнаха, горещите обедни часове ще последват, а есенната вечер чака и своя ред. Есента настъпи и време за още една чаша чай, бонбон за гърло и нов пакет кърпички.

ОБ(Л)ИЧАЙТЕ СЕ И ПРЕЗ ИДНИТЕ СТУДЕНИ ВЪН, НО ТОПЛИ ВЪТРЕ ДНИ!

До нови есенни или зимни срещи!
Вече съм в очакване на изпитите, о и на магията по Коледа! А вие?

Коментари

Прочетете още от мен:

Август между редовете

Университетът: 2 сесии по-късно

Пловдив за Начинаещи

Защо "Сърцето не изгаря при пожар"?

"Всички ние сме Мечти" | Ревю